uitstekende support

Ondersteuning

Wanneer je met Yoobi werkt ondersteunen we je op meerdere manieren. Zo hebben we een ervaren supportafdeling, consultants en een helpsite boordevol handige artikelen.

Wat je vraag ook is, het antwoord is binnen handbereik op 1 via 1 van de verschillende manieren.

Nummers vertellen verhalen om te delen
2000
Lancering Yoobi
800+
Actieve klanten
17.500+
Actieve gebruikers
20+
Collega's
Supportteam

Uitstekende support

Ons supporteam helpt je bij vragen over de software. Zij staan van maandag tot vrijdag tussen 8:30 en 17:00 voor je klaar. We bieden geen telefonische support. Een vraag dien je snel en eenvoudig in via jouw persoonlijke Yoobi-omgeving. Uiteraard bellen we je wel op wanneer we vragen hebben. Je krijgt binnen 3 werkdagen antwoord op je vraag. Met Premium Support krijg je binnen 1 werkdag een reactie.

uitgebreide helpsite

Vind zelf het antwoord

Via jouw persoonlijke Yoobi-omgeving navigeer je eenvoudig naar de helpsite. Wanneer je het Help & Supportmenu opent dan zie je hier automatisch artikelen over het onderdeel van Yoobi waarin je je op dat moment bevindt. Hierin vind je snel antwoorden óf zoek je zelf naar informatie.

functionaliteiten

Nog meer ondersteuning

Consultancy

Bij Yoobi hebben we 2 goede consultants. Jurriaan en Ruthger. Dagelijks helpen zij onze gebruikers bij de inrichting en het gebruik van Yoobi.

Training

Onze consultants helpen ook wanneer er extra training nodig is voor nieuwe medewerkers of bij het opdoen van meer kennis over onze modules.

E-learning

Wanneer je net als medewerker met Yoobi begint dan krijg je een link naar de e-learning om zo snel de basis onder de knie te krijgen.

Inzicht in verkopen

Met CRM Verkopen stroomlijn je jouw salespipeline. Grip in inzicht op verkopen was nog nooit zo eenvoudig.

Offertes

Maak duidelijke offertes in een handomdraai met CRM offertes. Creëer templates en ga direct aan de slag.

Documenten

Met CRM documenten heb je binnen korte tijd handige templates om belangrijke informatie op te vragen bij relaties.

Webinars

Met regelmaat organiseren wij webinars over verschillende onderwerpen. Schrijf je in en neem deel om zo je kennis te vergroten.

Blog

Met regelmaat plaatsen wij blogs over nieuwe functionaliteiten en mogelijkheden op onze website. Zo blijf je altijd op de hoogte

Start vandaag

Zo ga je aan de slag met Yoobi

Met Yoobi profiteer je van een veelzijdige, flexibele softwareoplossing met uitgebreide functies, betrouwbare ondersteuning en schaalbaarheid, waardoor jouw bedrijfsbeheer geoptimaliseerd wordt en groei mogelijk wordt.

Ik ben gebeld door het nummer +31(0)181697670 waarom?

Je kunt door ons gebeld zijn omdat je nummer in ons CRM is geregistreerd nadat je een aanvraag voor informatie hebt gedaan. Wij bellen aanvragen altijd na om door te spreken wat je zoekt en op welke manier wij je het beste kunnen helpen. We proberen het meerdere keren en verzenden bij geen contact ook vaak een e-mail.

Als je een support melding hebt gedaan kan onze support afdeling je bellen om specifieke informatie op te vragen. Als je bij ons hebt gesolliciteerd bellen we op om aanvullende informatie op te vragen of om je uit te nodigen voor een gesprek.

We spreken je graag snel!

Hoe schrijf ik me in voor de nieuwsbrief?

Bovenaan deze pagina vind je een link om je met je zakelijke e-mail adres in te schrijven voor onze maandelijkse nieuwsbrief.

Hoe start ik met Yoobi?

Kies voor een gratis proefaccount of plan een demo in met 1 van onze specialisten. Samen kijken we wat er het beste bij jouw bedrijf past. Je krijgt 2 weken de tijd om onze software kosteloos te testen. Uiteraard staan we voor je klaar wanneer je vragen hebt.

Hoe lang duurt het voordat ik met Yoobi aan de slag kan?

Dit is afhankelijk van de modules die je kiest. Wanneer je voor Yoobi kiest dan helpen we je een aantal uur met de inrichting. Tijdens deze sessies helpen we je alles goed in te stellen zodat jij een vliegende start maakt. Er zijn importbestanden beschikbaar om soepel al jouw gegevens in Yoobi te importeren.

Wat kan ik verwachten van een demo?

Tijdens een demo laat 1 van onze specialisten je zien wat er allemaal mogelijk is. Vooraf aan de demo bespreken we over welke modules je meer wilt weten. Afhankelijk van de modules die je kiest duurt een demo 30 tot 60 minuten. Hierna ga je zelf aan de slag met het testen van de door jou gekozen modules. Tijdens dit proces staan onze specialisten voor je klaar om je te ondersteunen.

Wat zijn de kosten van Yoobi?

De kosten van Yoobi zijn afhankelijk van het aantal gebruikers en de gekozen modules. Je kiest de modules die je nodig hebt en betaalt op deze manier nooit voor functionaliteiten die je niet gebruikt.  Meer informatie vind je op onze tarievenpagina.

klantcases

Wat gebruikers over Yoobi zeggen

Wij ontwikkelen onze software door naar de wensen van onze gebruikers te luisteren. Een aantal van onze klanten vertellen waarom Yoobi voor hun bedrijf de perfecte oplossing is en hoe Yoobi door de jaren heen meegroeit.

800+ bedrijven gingen je voor