
Over Yoobi
Wij zijn Yoobi
Het adres voor software die alle bedrijfsprocessen samenvoegt en beheert. Vanaf het eerste uur ontwikkelen we door en bouwen we verder. Zo maken we een complete softwareoplossing passend bij jouw bedrijf. Elk vraagstuk komt bij ons op tafel en we gaan geen uitdaging uit de weg.
Visie en missie
Altijd vol gas voor onze klanten en gebruikers.
Onze software wordt ontwikkeld door onze eigen specialisten, mét input en feedback van onze klanten. Naast het ontwikkelen gebeurt het ontwerpen, testen en de volledige supportafhandeling binnen onze eigen 4 muren. Alles bij elkaar, net als jouw bedrijfsprocessen in Yoobi.

Flexibel
Meebewegen met de markt, vraag, technologie en altijd ons gevoel volgen. Alleen zo komen we tot de beste oplossing.
Klantgericht
Zonder klanten, geen werk. We bouwen voor en mét onze klanten en zorgen voor de best mogelijke service.
Innovatief
Vooruitkijken en innoveren doen we graag. Op onze creativiteit en ambitie zit geen stop en dat zie je terug in onze software.

Geschiedenis
Van toen naar nu
Ons bedrijf werd gestart door 3 personen met een visie en focus op eenvoudige online urenregistratie. Inmiddels bestaat het team van Yoobi uit 20 specialisten en is de oplossing doorontwikkeld naar schaalbare, stabiele software voor het stroomlijnen en optimaliseren van bedrijfsprocessen. Alles goed geregeld in 1 pakket.
Lees onze nieuwste artikelen

Onkostenregistratie makkelijk gemaakt
Onkostenregistratie is vaak tijdrovend en foutgevoelig. Met de juiste software wordt dit proces een stuk eenvoudiger en sneller. Ontdek hoe slimme technologie het mogelijk maakt om onkosten moeiteloos te registreren, verwerken en door te belasten, zonder gedoe of administratieve lasten.

5 handige features van urenregistratie software
Urenregistratie kan een tijdrovende en vaak frustrerende taak zijn, maar met de juiste software wordt het een stuk eenvoudiger en efficiënter. Van het automatisch goedkeuren van timesheets tot het snel registreren van gewerkte uren via een app, Yoobi biedt bedrijven vele voordelen. In deze blog ontdek je hoe slimme functies zoals het kopiëren van gewerkte weken, inzicht in overuren en de registratie van thuiswerk helpen om tijd te besparen en de administratie up-to-date te houden.

Dossiervorming in lijn met de Wet DBA
De Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) stelt ondernemers verplicht om goed te zorgen voor de administratieve afhandeling van hun samenwerkingen met zzp'ers. Het doel van de wet is om schijnzelfstandigheid te voorkomen en ervoor te zorgen dat zzp'ers niet ten onrechte als zelfstandigen worden beschouwd. Dit betekent dat bedrijven zorgvuldig moeten omgaan met het beheren van contracten en documenten. Yoobi helpt en vereenvoudigt het proces van dossiervorming.
We horen graag van je
Automatiseer je processen en houd je projectadministratie up-to-date. Alles bij elkaar op één plek, toegankelijk voor medewerkers.