Over Yoobi
Wij zijn Yoobi
Het adres voor software die alle bedrijfsprocessen samenvoegt en beheert. Vanaf het eerste uur ontwikkelen we door en bouwen we verder. Zo maken we een complete softwareoplossing passend bij jouw bedrijf. Elk vraagstuk komt bij ons op tafel en we gaan geen uitdaging uit de weg.
Visie en missie
Altijd vol gas voor onze klanten en gebruikers.
Onze software wordt ontwikkeld door onze eigen specialisten, mét input en feedback van onze klanten. Naast het ontwikkelen gebeurt het ontwerpen, testen en de volledige supportafhandeling binnen onze eigen 4 muren. Alles bij elkaar, net als jouw bedrijfsprocessen in Yoobi.
Flexibel
Meebewegen met de markt, vraag, technologie en altijd ons gevoel volgen. Alleen zo komen we tot de beste oplossing.
Klantgericht
Zonder klanten, geen werk. We bouwen voor en mét onze klanten en zorgen voor de best mogelijke service.
Innovatief
Vooruitkijken en innoveren doen we graag. Op onze creativiteit en ambitie zit geen stop en dat zie je terug in onze software.
Geschiedenis
Van toen naar nu
Ons bedrijf werd gestart door 3 personen met een visie en focus op eenvoudige online urenregistratie. Inmiddels bestaat het team van Yoobi uit 20 specialisten en is de oplossing doorontwikkeld naar schaalbare, stabiele software voor het stroomlijnen en optimaliseren van bedrijfsprocessen. Alles goed geregeld in 1 pakket.
Lees onze nieuwste artikelen
Diverse verbeteringen in Yoobi: Peppol, CRM Verkopen en Dienstenplanning
De afgelopen maanden hebben we achter de schermen weer hard gewerkt aan een aantal nieuwe functionaliteiten en verbeteringen van onze software. Zo komt binnenkort de Peppol integratie beschikbaar, is CRM Verkopen verbeterd en optimaliseerden we onze nieuwste module: Dienstenplanning.
Nu is het juiste moment om te kiezen voor nieuwe software
Gebruik je software waar je niet helemaal meer tevreden over bent, of ben je op zoek naar uitbreiding? Overstappen op nieuwe software gebeurt vaak nadat er een behoefte ontstaat. Zoals efficiënter werken, tijd of geld besparen, nieuwe functionaliteiten gebruiken of meer inzicht. Het laatste kwartaal van het jaar is de optimale periode om met nieuwe software te starten. Waarom? Omdat je voor het nieuwe jaar de implementatie hebt afgerond en op 1 januari begint met een schone lei.
Dit zijn de 7 voordelen van een CRM-systeem
CRM staat voor Customer Relationship Management. In gewoon Nederlands betekent dat relatiebeheer of klantbeheer. Jouw klanten zorgen voor opbrengsten in je bedrijf en een goede relatie opbouwen en behouden is daarom belangrijk. Je bouwt een historie op met de klant en weet te allen tijde waar de behoeften liggen. Juist door het registeren van alle contactmomenten en afspraken die zijn gemaakt. Zie het als sales funnel software die jou helpt met het verkooptraject. Een CRM-systeem kent vele voordelen en helpt jou je doelen te behalen.
We horen graag van je
Automatiseer je processen en houd je projectadministratie up-to-date. Alles bij elkaar op één plek, toegankelijk voor medewerkers.