Klantcase

Stek Architecten bewaart het overzicht met de software van Yoobi

Bedrijf
Stek Architecten
Aantal gebruikers
2
Bedrijfstak
Architectenbureaus

Sinds 2016 registreert Frank zijn uren in Yoobi. Met de projectmanagement oplossing zorgt hij dat hij het overzicht behoudt. De App biedt hem de meerwaarde om áltijd en overal overzicht over lopende projecten te hebben. Dit maakt, naast de gunstige prijs, Yoobi al jaren zijn perfecte match.

Om alle projecten te kunnen administreren en zijn uren te kunnen waarborgen was Stek Architecten op zoek naar een goede oplossing voor urenregistratie. Een collega architect attendeerde hem op gratis software, maar dit bleek niet te voldoen. Zodoende koos hij in 2016 voor de software van Yoobi.

Wat wordt jouw stek?

Met de tagline 'En wat wordt jouw stek?' heeft Frank van Winden bijzondere bouwprojecten op zijn naam staan. Hij heeft Stek Architecten opgericht, een architectenbureau gericht op woningbouw en utilitaire bouw, voor zowel de particuliere en zakelijke markt. Stek is een klein bureau, maar heeft een breed netwerk en Frank werkt veelvuldig samen.

Ik wil een degelijke en makkelijke manier om alle uren en projecten vast te leggen. Enerzijds wil ik kunnen zien waar ik mijn uren aan heb besteed en dienen die uren als basis voor mijn factuur, anderzijds ben ik eigen ondernemer en wil ik graag inzien hoeveel uur ik aan mijn onderneming besteed. Met Yoobi is dit eenvoudig geregeld.

Werken met gebruikersrollen

Naast mijn eigen onderneming zit ik samen met een andere architect in een maatschap. Dit heb ik met Yoobi eenvoudig kunnen ondervangen door een extra gebruikersrol uit te geven. Aan deze rol heb ik specifieke rechten gekoppeld, waardoor mijn zakenpartner alleen projecten ziet waar we gezamenlijk aan werken. Prettig en logisch eigenlijk.

Praktische rapportages

Wat Frank ook prettig vindt is dat e-mail, projecten en uren in de cloud staan. Dit is altijd toegankelijk en continue gesynchroniseerd. Het maakt niet uit waar hij is en of hij zijn laptop of smartphone gebruikt. Hij heeft altijd inzicht in zijn uren en registreert ze waar het op dat moment uitkomt, ook in de App. Dat is prettig, want doorgaans lopen er 5 tot 10 projecten tegelijkertijd. Met Yoobi bewaart hij het overzicht. De rapportages van Yoobi helpen hem hier ook bij.


Met Yoobi zie ik precies hoeveel uur ik aan een project heb besteed en dit is op die manier ook duidelijk te verantwoorden aan mijn opdrachtgevers. Yoobi is niet al te complex, het heeft een prettige prijsstelling en ik kan er later voor kiezen om de software, bijvoorbeeld met facturatie, uit te breiden. Deze kenmerken maken Yoobi voor mij een praktische oplossing.

Meer weten?

Ben je benieuwd hoe Yoobi jouw architectenbureau helpt bij het optimaliseren van processen? Neem dan contact op via sales@yoobi.nl.

Start vandaag
Til jouw bedrijf naar een hoger niveau

Een stabiel en schaalbaar platform voor urenregistratie, projectmanagement, facturatie, CRM, verlofregistratie en onkostenregistratie. Met een persoonlijk proefaccount ontdek je zelf hoe intuitief onze software is. Plan direct een vrijblijvende demo.

Plan een demo

Ontdek Yoobi met een persoonlijke demo. Ontdek onze krachtige functionaliteiten en pas ze toe op jouw bedrijfsbehoeften.

Bedankt! Je bent toegevoegd aan de lijst.
Er ging iets verkeerd. Probeer het opnieuw alsjeblieft.

Bekijk de prijzen

Vergelijk functies en tarieven om met vertrouwen te starten. Bekijk nu de prijzen en optimaliseer je bedrijfsbeheer.

800+ bedrijven gingen je voor