yoobi voor financiële dienstverleners
Bedrijfssoftware voor optimaal relatiebeheer
Als financiële dienstverlener is relatiebeheer de basis van een goede dienstverlening richting klanten. De financiële sector digitaliseert en de contactmomenten vinden bijna allemaal plaats via digitale kanalen. Je CRM processen moeten daarom optimaal ingericht zijn, net als urenregistratie en facturatie. Yoobi CRM is flexibele, schaalbare software die bedrijven in de financiële dienstverlening volledig ondersteunt.
- Optimaliseer processen, inclusief je relatie-, en taakbeheer, documenten en workflow
- CRM koppelt met Outlook en elektronische facturatie koppelt met boekhoudsoftware
- Modulaire software waarbij je kiest wat jij nodig hebt. Je betaalt alleen voor de onderdelen die je gebruikt.
CRM processen financiële sector
Als financieel dienstverlener is relatiebeheer van groot belang. Met de juiste CRM software waarborg je deze processen op de juiste manier. Met de modulaire CRM software van Yoobi komen alle CRM processen bij elkaar. De basismodule breid je uit met handige extra functionaliteiten. Elke uitbreiding heeft een eigen functie en specifieke taak binnen de CRM processen van je bedrijf. Zo is de informatie altijd toegankelijk en up-to-date en wordt deze sneller gedeeld over diverse afdelingen.
CRM voor financiële dienstverleners
Met Yoobi CRM boek je winst op alle vlakken. Modulaire CRM software die alle CRM processen ondersteunt met een sterke basis en meerdere uitbreidingsmogelijkheden. Zorg voor gepersonaliseerde contactmomenten en bouw een sterke klantrelatie op door optimaal relatiebeheer en workflow management.
App voor urenregistratie
Naast relatiebeheer en andere CRM processen, biedt Yoobi een app voor soepele urenregistratie. Medewerkers vullen eenvoudig hun gewerkte uren in en de check en het akkoord volgen net zo snel. Zo heb jij meteen een indruk van de gewerkte uren en is alles inzichtelijk en gereed voor facturatie.
Nog meer Yoobi voor financiële dienstverleners
Yoobi is modulaire software. Je kiest precies wat er bij jouw bedrijf past. Begin met alleen CRM voor taakbeheer en breidt later uit met workflow en documenten. Maar ook facturatie is een waardevolle toevoeging. Yoobi groeit met je mee, in modules én gebruikers. Zo heb je altijd de juiste oplossing voor jouw bedrijf.
Automatiseren van je workflow
De workflowmodule is ideaal voor organisaties met veel terugkerende taken. Met het instellen van workflows zorg je voor een geautomatiseerd proces van taken en projecten.
Documenten voor gestroomlijnde processen
Met CRM Documenten maak je in een handomdraai documenten voor jouw dienstverlening. De mogelijkheden zijn oneindig.
Optimaliseer facturatie
Factureer snel en eenvoudig op jouw manier. Of het nu uren zijn of een fixed price die je afspreekt met de klant. Ook deelprojecten belast je snel en foutloos door.
Slimme koppelingen
Koppel CRM met e-mailmarketing software en til klantrelaties naar een nog hoger gevoel. Ook koppelt Yoobi met boekhoud- en salarissoftware.
Zo ga je aan de slag met Yoobi
Met Yoobi profiteer je van een veelzijdige, flexibele softwareoplossing met uitgebreide functies, betrouwbare ondersteuning en schaalbaarheid, waardoor jouw bedrijfsbeheer geoptimaliseerd wordt en groei mogelijk wordt.
Je kunt door ons gebeld zijn omdat je nummer in ons CRM is geregistreerd nadat je een aanvraag voor informatie hebt gedaan. Wij bellen aanvragen altijd na om door te spreken wat je zoekt en op welke manier wij je het beste kunnen helpen. We proberen het meerdere keren en verzenden bij geen contact ook vaak een e-mail.
Als je een support melding hebt gedaan kan onze support afdeling je bellen om specifieke informatie op te vragen. Als je bij ons hebt gesolliciteerd bellen we op om aanvullende informatie op te vragen of om je uit te nodigen voor een gesprek.
We spreken je graag snel!
Bovenaan deze pagina vind je een link om je met je zakelijke e-mail adres in te schrijven voor onze maandelijkse nieuwsbrief.
Kies voor een gratis proefaccount of plan een demo in met 1 van onze specialisten. Samen kijken we wat er het beste bij jouw bedrijf past. Je krijgt 2 weken de tijd om onze software kosteloos te testen. Uiteraard staan we voor je klaar wanneer je vragen hebt.
Dit is afhankelijk van de modules die je kiest. Wanneer je voor Yoobi kiest dan helpen we je een aantal uur met de inrichting. Tijdens deze sessies helpen we je alles goed in te stellen zodat jij een vliegende start maakt. Er zijn importbestanden beschikbaar om soepel al jouw gegevens in Yoobi te importeren.
Tijdens een demo laat 1 van onze specialisten je zien wat er allemaal mogelijk is. Vooraf aan de demo bespreken we over welke modules je meer wilt weten. Afhankelijk van de modules die je kiest duurt een demo 30 tot 60 minuten. Hierna ga je zelf aan de slag met het testen van de door jou gekozen modules. Tijdens dit proces staan onze specialisten voor je klaar om je te ondersteunen.
De kosten van Yoobi zijn afhankelijk van het aantal gebruikers en de gekozen modules. Je kiest de modules die je nodig hebt en betaalt op deze manier nooit voor functionaliteiten die je niet gebruikt. Meer informatie vind je op onze tarievenpagina.
Wat gebruikers over Yoobi zeggen
Wij ontwikkelen onze software door naar de wensen van onze gebruikers te luisteren. Een aantal van onze klanten vertellen waarom Yoobi voor hun bedrijf de perfecte oplossing is en hoe Yoobi door de jaren heen meegroeit.
Een stabiel en schaalbaar platform voor urenregistratie, projectmanagement, facturatie, CRM, verlofregistratie en onkostenregistratie. Met een persoonlijk proefaccount ontdek je zelf hoe intuitief onze software is. Plan direct een vrijblijvende demo.
Plan een demo
Ontdek Yoobi met een persoonlijke demo. Ontdek onze krachtige functionaliteiten en pas ze toe op jouw bedrijfsbehoeften.
Bekijk de prijzen
Vergelijk functies en tarieven om met vertrouwen te starten. Bekijk nu de prijzen en optimaliseer je bedrijfsbeheer.