Veelgestelde vragen
Alles wat je wilt weten over onze software
Schrijf je in en blijf op de hoogte het laatste nieuws, artikelen en bronnen.
Algemeen
Je kunt door ons gebeld zijn omdat je nummer in ons CRM is geregistreerd nadat je een aanvraag voor informatie hebt gedaan. Wij bellen aanvragen altijd na om door te spreken wat je zoekt en op welke manier wij je het beste kunnen helpen. We proberen het meerdere keren en verzenden bij geen contact ook vaak een e-mail.
Als je een support melding hebt gedaan kan onze support afdeling je bellen om specifieke informatie op te vragen. Als je bij ons hebt gesolliciteerd bellen we op om aanvullende informatie op te vragen of om je uit te nodigen voor een gesprek.
We spreken je graag snel!
Bovenaan deze pagina vind je een link om je met je zakelijke e-mail adres in te schrijven voor onze maandelijkse nieuwsbrief.
Kies voor een gratis proefaccount of plan een demo in met 1 van onze specialisten. Samen kijken we wat er het beste bij jouw bedrijf past. Je krijgt 2 weken de tijd om onze software kosteloos te testen. Uiteraard staan we voor je klaar wanneer je vragen hebt.
Dit is afhankelijk van de modules die je kiest. Wanneer je voor Yoobi kiest dan helpen we je een aantal uur met de inrichting. Tijdens deze sessies helpen we je alles goed in te stellen zodat jij een vliegende start maakt. Er zijn importbestanden beschikbaar om soepel al jouw gegevens in Yoobi te importeren.
Tijdens een demo laat 1 van onze specialisten je zien wat er allemaal mogelijk is. Vooraf aan de demo bespreken we over welke modules je meer wilt weten. Afhankelijk van de modules die je kiest duurt een demo 30 tot 60 minuten. Hierna ga je zelf aan de slag met het testen van de door jou gekozen modules. Tijdens dit proces staan onze specialisten voor je klaar om je te ondersteunen.
De kosten van Yoobi zijn afhankelijk van het aantal gebruikers en de gekozen modules. Je kiest de modules die je nodig hebt en betaalt op deze manier nooit voor functionaliteiten die je niet gebruikt. Meer informatie vind je op onze tarievenpagina.
Support
Een supportaanvraag dien je in via jouw persoonlijke Yoobi-omgeving. Onze ervaren supportspecialisten beantwoorden je zo snel mogelijk, maar altijd binnen 3 werkdagen. We bieden geen telefonische support.
In Yoobi registreer je uren via desktop of App. Je registreert uren op projecten en activiteiten. Dit wijst zichzelf en is erg intuïtief. Er zijn geen ingewikkelde implementatieprocessen en we helpen je uiteraard bij de inrichting van het urenregistratiesysteem en staan voor je klaar als je vragen hebt.
Kies voor een gratis proefaccount of plan een demo in met 1 van onze specialisten. Samen kijken we wat er het beste bij jouw bedrijf past. Je krijgt 2 weken de tijd om onze software kosteloos te testen. Uiteraard staan we voor je klaar wanneer je vragen hebt.