Koppelen met Yoobi
Mollie koppeling
Kies voor het verder automatiseren en vereenvoudigen van je processen met de juiste koppeling. De modulaire software van Yoobi koppelt met veel andere systemen, zoals je boekhoud- en salarissoftware en e-mailsystemen. Een Mollie koppeling zorgt weer voor een naadloos betaalproces voor jou en je klanten.
- Facturen moeiteloos en sneller betaald
- Koppel met de facturatiemodule
- Ruime keus in betaalmethodes
Bepaal de manier van betalen
Met de Mollie koppeling kies je zelf op welke manier klanten jou betalen. Je facturen worden betaald met een automatische incasso, iDeal, creditcard, AfterPay of 1 van de vele andere mogelijkheden. Ook beperkt de koppeling zich niet tot alleen maar Nederlandse banken.
Verhoog je serviceniveau
Laat de Mollie koppeling voor je werken en ervaar het gemak van een soepele betaling. Voeg een betaallink of QR-code toe aan je facturen en laat klanten eenvoudig betalen via iDeal. Wil je jouw abonnementen in bulk factureren? Dan kies je voor een automatische incasso.
Transparante kosten
Met Yoobi stroomlijn je belangrijke processen van A tot Z. Met de koppelmogelijkheden voor andere soorten software integreer je alle bedrijfsprocessen. Iedere koppeling heeft specifieke opties die bedoeld zijn het proces te automatiseren en versimpelen. Je werkt met een pakket waarbij je alleen betaalt voor wat je gebruikt en koppel je dit met andere relevante software voor jouw bedrijf. Ontdek al onze koppelmogelijkheden:
Complete bedrijfssoftware
Met onze bedrijfssoftware stroomlijn je belangrijke processen van A tot Z. Dankzij de uitgebreide mogelijkheden om te koppelen aan andere soorten software integreer je al je bedrijfsprocessen. Zo heb je een pakket waarbij je alleen betaalt voor wat je gebruikt en koppel je dit met andere belangrijke software voor jouw bedrijf. Ontdek al onze koppelmogelijkheden:
Zapier
Met Zapier koppel je verschillende systemen eenvoudig aan elkaar. Hierdoor zijn de mogelijkheden om te koppelen oneindig.
Servicedesk koppelingen
Houd maximale grip op je servicemanagement en koppel servicedesk software met Yoobi. Met deze koppeling zorg je voor minder handmatige handelingen.
Marketing koppelingen
Yoobi koppelt met diverse marketingtools. Door de koppeling vindt een synchronisatie plaats, waardoor je vanuit 1 systeem werkt. Nooit meer aparte lijsten.
Nog meer koppelingen
Naast de handige financiële, marketing en servicedesk koppelingen zijn er nog andere koppelingen met Yoobi mogelijk. Bijvoorbeeld OneDrive, Google Drive en Dropbox.
Zo ga je aan de slag met Yoobi
Met Yoobi profiteer je van een veelzijdige, flexibele softwareoplossing met uitgebreide functies, betrouwbare ondersteuning en schaalbaarheid, waardoor jouw bedrijfsbeheer geoptimaliseerd wordt en groei mogelijk wordt.
Je kunt door ons gebeld zijn omdat je nummer in ons CRM is geregistreerd nadat je een aanvraag voor informatie hebt gedaan. Wij bellen aanvragen altijd na om door te spreken wat je zoekt en op welke manier wij je het beste kunnen helpen. We proberen het meerdere keren en verzenden bij geen contact ook vaak een e-mail.
Als je een support melding hebt gedaan kan onze support afdeling je bellen om specifieke informatie op te vragen. Als je bij ons hebt gesolliciteerd bellen we op om aanvullende informatie op te vragen of om je uit te nodigen voor een gesprek.
We spreken je graag snel!
Bovenaan deze pagina vind je een link om je met je zakelijke e-mail adres in te schrijven voor onze maandelijkse nieuwsbrief.
Kies voor een gratis proefaccount of plan een demo in met 1 van onze specialisten. Samen kijken we wat er het beste bij jouw bedrijf past. Je krijgt 2 weken de tijd om onze software kosteloos te testen. Uiteraard staan we voor je klaar wanneer je vragen hebt.
Dit is afhankelijk van de modules die je kiest. Wanneer je voor Yoobi kiest dan helpen we je een aantal uur met de inrichting. Tijdens deze sessies helpen we je alles goed in te stellen zodat jij een vliegende start maakt. Er zijn importbestanden beschikbaar om soepel al jouw gegevens in Yoobi te importeren.
Tijdens een demo laat 1 van onze specialisten je zien wat er allemaal mogelijk is. Vooraf aan de demo bespreken we over welke modules je meer wilt weten. Afhankelijk van de modules die je kiest duurt een demo 30 tot 60 minuten. Hierna ga je zelf aan de slag met het testen van de door jou gekozen modules. Tijdens dit proces staan onze specialisten voor je klaar om je te ondersteunen.
De kosten van Yoobi zijn afhankelijk van het aantal gebruikers en de gekozen modules. Je kiest de modules die je nodig hebt en betaalt op deze manier nooit voor functionaliteiten die je niet gebruikt. Meer informatie vind je op onze tarievenpagina.
Wat gebruikers over Yoobi zeggen
Wij ontwikkelen onze software door naar de wensen van onze gebruikers te luisteren. Een aantal van onze klanten vertellen waarom Yoobi voor hun bedrijf de perfecte oplossing is en hoe Yoobi door de jaren heen meegroeit.
Een stabiel en schaalbaar platform voor urenregistratie, projectmanagement, facturatie, CRM, verlofregistratie en onkostenregistratie. Met een persoonlijk proefaccount ontdek je zelf hoe intuitief onze software is. Plan direct een vrijblijvende demo.
Plan een demo
Ontdek Yoobi met een persoonlijke demo. Ontdek onze krachtige functionaliteiten en pas ze toe op jouw bedrijfsbehoeften.
Bekijk de prijzen
Vergelijk functies en tarieven om met vertrouwen te starten. Bekijk nu de prijzen en optimaliseer je bedrijfsbeheer.