urenregistratie medewerkers soepel geregeld
Overzicht in urenregistratie
Als manager word je op verschillende plekken geattendeerd op het accorderen van timesheets. Medewerkers doen de urenregistratie en sluiten de gevraagde periode af ter accordering van de uren. Wil je de uren goedkeuren of afwijzen, dan heb je snel een overzicht van de ingevulde urenstaten van medewerkers.
Direct inzicht
Afhankelijk van je instellingen ontvang je een e-mail en notificatie in de app. De timesheets die gereed zijn voor akkoord vind je als afdelingsmanager of Yoobi beheerder ook als actiepunt op het dashboard. Ook kleurt het menu-item rood indien je timesheets moet accorderen. Zo mis je nooit een accordatie in Yoobi.
Snel uren goed- en afkeuren
Je hebt als manager twee mogelijke weergaven voor de lijst met betrekking tot het accorderen van uren. Kies voor een smalle of brede lijst en bepaal zelf welke informatie je in de kolommen ziet voor een snelle accordatie. Met Yoobi wordt uren afwijzen of goedkeuren een handeling die niet veel tijd kost.
Nog meer mogelijkheden van urenregistratie
Timesheet voor gebruikers
Als gebruiker heb je altijd inzicht in gewerkte uren en vraag je verlof aan via je timesheet.
Yoobi App
Met de Yoobi App gaat urenregistratie nog sneller en eenvoudiger. Beschikbaar voor Android en iOs.
Extern accorderen
Uren door externe opdrachtgevers laten accorderen? Kies dan voor extern accorderen
Complete urenregistratie
Yoobi Urenregistratie beschikt over talloze handige functionaliteiten.
Complete bedrijfssoftware
Yoobi is volledige bedrijfssoftware. Yoobi groeit met je mee en zorgt dat jij bedrijfsprocessen naadloos optimaliseert.
Zo ga je aan de slag met Yoobi
Met Yoobi profiteer je van een veelzijdige, flexibele softwareoplossing met uitgebreide functies, betrouwbare ondersteuning en schaalbaarheid, waardoor jouw bedrijfsbeheer geoptimaliseerd wordt en groei mogelijk wordt.
Je kunt door ons gebeld zijn omdat je nummer in ons CRM is geregistreerd nadat je een aanvraag voor informatie hebt gedaan. Wij bellen aanvragen altijd na om door te spreken wat je zoekt en op welke manier wij je het beste kunnen helpen. We proberen het meerdere keren en verzenden bij geen contact ook vaak een e-mail.
Als je een support melding hebt gedaan kan onze support afdeling je bellen om specifieke informatie op te vragen. Als je bij ons hebt gesolliciteerd bellen we op om aanvullende informatie op te vragen of om je uit te nodigen voor een gesprek.
We spreken je graag snel!
Bovenaan deze pagina vind je een link om je met je zakelijke e-mail adres in te schrijven voor onze maandelijkse nieuwsbrief.
Kies voor een gratis proefaccount of plan een demo in met 1 van onze specialisten. Samen kijken we wat er het beste bij jouw bedrijf past. Je krijgt 2 weken de tijd om onze software kosteloos te testen. Uiteraard staan we voor je klaar wanneer je vragen hebt.
Dit is afhankelijk van de modules die je kiest. Wanneer je voor Yoobi kiest dan helpen we je een aantal uur met de inrichting. Tijdens deze sessies helpen we je alles goed in te stellen zodat jij een vliegende start maakt. Er zijn importbestanden beschikbaar om soepel al jouw gegevens in Yoobi te importeren.
Tijdens een demo laat 1 van onze specialisten je zien wat er allemaal mogelijk is. Vooraf aan de demo bespreken we over welke modules je meer wilt weten. Afhankelijk van de modules die je kiest duurt een demo 30 tot 60 minuten. Hierna ga je zelf aan de slag met het testen van de door jou gekozen modules. Tijdens dit proces staan onze specialisten voor je klaar om je te ondersteunen.
De kosten van Yoobi zijn afhankelijk van het aantal gebruikers en de gekozen modules. Je kiest de modules die je nodig hebt en betaalt op deze manier nooit voor functionaliteiten die je niet gebruikt. Meer informatie vind je op onze tarievenpagina.
Wat gebruikers over Yoobi zeggen
Wij ontwikkelen onze software door naar de wensen van onze gebruikers te luisteren. Een aantal van onze klanten vertellen waarom Yoobi voor hun bedrijf de perfecte oplossing is en hoe Yoobi door de jaren heen meegroeit.