Hier vind je alles wat je wil weten over een persoonlijke demo-account van Yoobi.
Je bent op zoek naar software om de processen binnen jouw bedrijf te optimaliseren. Als je dit blog leest dan ben je of al uitgekomen bij Yoobi óf je staat op het punt om een proefaccount aan te vragen bij ons. Wanneer je een proefaccount hebt dan vinden wij het fijn om vooraf contact met je te hebben. Zo weten we precies waar je naar op zoek bent en helpen we je direct op weg. Wanneer we contact hebben gehad heb je vervolgens 14 dagen de tijd om de testen. Hiervoor geven we je 5 tips.
Tip 1 – Waar ben je naar op zoek?
Yoobi bestaat uit verschillende modules. Jij bepaalt wat je nodig hebt en samen met jou zorgen we voor een proefaccount die aansluit op jouw wensen. Wij denken graag met je mee over welke modules en uitbreidingen het beste bij jouw bedrijf of functie passen. Veel van onze klanten beginnen met urenregistratie en facturatie. In een later stadium breiden zei onze software uit met bijvoorbeeld CRM of verlofregistratie.
Tip 2 – Projecten als basis voor registraties
Projecten zijn de basis waar informatie op wordt geregistreerd. Een project krijgt een of meerdere activiteiten onder zich en wordt gekoppeld aan een klant, een afdeling en/of aan 1 of meerdere medewerkers. Uren registreren is mogelijk zodra er projecten, activiteiten en medewerkers aangemaakt zijn. Yoobi is intuïtieve software en het aanmaken wijst zichzelf. Kom je er toch niet uit? Klik dan op de blauwe Help&Supportknop. Hier vind je alle informatie die je nodig hebt. Uiteraard staan onze specialisten ook voor je klaar als je er echt niet uit komt.
Tip 3 – Klein beginnen
Start eenvoudig met een paar projecten en bijbehorende activiteiten en oefen met het registreren van uren, kilometers en bedragen. Zo ontdek je snel of onze software bij je past. Voor de uitgebreidere modules zoals facturatie en CRM adviseren we je om een demo aan te vragen bij 1 van onze specialisten. Zij laten je dan in 45 minuten zien wat de mogelijkheden zijn van deze modules.
Tip 4 – Betrek collega's
Zorg ervoor dat collega's betrokken bij het beslisproces ook de mogelijkheid krijgen om te testen of zij de software ook fijn vinden werken. Dit zorgt ervoor dat wanneer de keuze eenmaal gemaakt is je een vliegende start maakt met de implementatie.
Tip 5 – Vergeet onze App niet
Naast de webversie kun je ook gebruik maken van onze app. Download de app voor je smartphone en kies voor ‘inloggen’ om in te loggen met je bestaande inloggegevens. Je krijg direct toegang tot jouw urenregistratie, verlof, taken en projecten (wat je ziet hangt af van de modules die je afneemt).
Heb je vragen voor ons?
Als je net bent gestart met Yoobi dan helpt onze consultant je verder. Ben je al een tijdje bezig gebruik dan de 'Help' optie in het menu bovenin Yoobi. Daar lees je informatie over het onderdeel waar je in bezig bent. Op onze help-site kun je het antwoord op een heleboel vragen terugvinden. Tenslotte kun je een support melding indienen waar je binnen 3 werkdagen (uiterlijk) antwoord op krijgt.
Zelf aan de slag
Ben je na het lezen van deze tips benieuwd naar een demo-account van Yoobi, vraag dan een omgeving aan en test het zelf. Onze accountmanager maakt een persoonlijke omgeving voor je aan, die aansluit op jouw wensen. Laat je gegevens hier achter en dan nemen we contact met je op om de mogelijkheden door te spreken.