Op de valreep van 2023 hebben we nog een aantal mooie verbeteringen en nieuwe functionaliteiten op de planning staan. Zo worden de boekhoudkoppelingen voor Snelstart en Exact Online verbeterd en gaan we gebruikmaken van de Klippa API om onkostendeclaraties indienen nog eenvoudiger te maken. Ontdek de details in dit blog.
Uitbreidingen in de Snelstart boekhoudkoppeling
De koppeling met Snelstart hebben we uitgebreid en deze wordt hierdoor nog completer. De volgende verbeteringen worden doorgevoerd:
- Onkosten Versturen naar Snelstart:
Met deze nieuwe functionaliteit is het mogelijk om gedeclareerde onkosten in Yoobi direct naar Snelstart te verzenden. - Selfbilling facturen naar Snelstart:
Een andere toevoeging is de mogelijkheid om selfbilling facturen rechtstreeks naar Snelstart te sturen via Yoobi, waardoor het factureringsproces efficiënter wordt. - PDF Bij Factuur Aanlevering:
Het wordt mogelijk om een pdf-factuur (inclusief bijlages) aan te leveren aan Snelstart via de boekhoudkoppeling. - Opslaan van Incasso Machtigingssoort:
De integratie maakt het mogelijk om de incasso machtigingssoort uit Snelstart op te slaan bij de relatie in Yoobi. Vervolgens stuur je dit mee met factuur aanleveringen aan Snelstart.
Betaalcondities Exact Online boekhoudkoppeling
Een wens van veel klanten was het overnemen van de betalingscondities zoals gedefinieerd in Exact Online. We hebben goed nieuws: aan deze functionaliteit wordt hard gewerkt. We zijn in de afrondende fase van deze ontwikkeling. Zodra we klaar zijn dan is het niet langer nodig om handmatig boekingen te verwerken of te selecteren voor incasso. Dit bespaart gebruikers een hoop tijd.
Klippa API-integratie zorgt voor verbeterde Onkostenmodule
Onze ontwikkelaars zoeken altijd naar mogelijkheden om onze software nóg efficiënter te maken. Ieder jaar worden er meer dan 30.000 onkostendeclaraties in Yoobi verwerkt en dit gaat binnenkort nog sneller dankzij de toevoeging van de integratie met Klippa.
Door gebruik te maken van de Klippa API wordt het mogelijk om bonnen in te lezen. Klippa scant de informatie op bonnen en vult vervolgens automatisch de benodigde gegevens in voor onkostendeclaraties. Dit bespaart gebruikers kostbare tijd en minimaliseert fouten.
2e Partner voor Transactionele E-mail
Om de betrouwbaarheid van e-mailcommunicatie te verbeteren, heeft Yoobi een 2e partner voor transactionele e-mail toegevoegd: Flowmailer.
Dit heeft als doel om het aantal niet-ontvangen e-mails te verminderen en betere informatie te verstrekken over de redenen waarom e-mails niet zijn ontvangen. Hierdoor wordt de communicatie met klanten en partners betrouwbaarder en worden storingen tot een minimum beperkt.
Ontwikkelingen komen zo snel mogelijk beschikbaar
Alle ontwikkelingen in dit blog zijn in de afrondende fase en wij verwachten dat deze voor het einde van 2023 beschikbaar zijn voor onze gebruikers. Mocht je vragen hebben over 1 van deze verbeteringen of nieuwe functionaliteiten neem dan contact op met onze supportafdeling. Dit doe je snel en eenvoudig via de blauwe Help & Support knop in jouw persoonlijke Yoobi omgeving. Daarnaast hebben we ook mooie plannen voor 2024. Dan verbeteren we de inzichtmodule, werken we aan nieuwe koppelingen en gaan we onze Planningsmodule flink onder handen nemen. Binnenkort vertellen we hier meer over.