Blog
Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief
Schrijf je in en blijf op de hoogte van het laatste nieuws, artikelen en bronnen.

Optimaliseer je facturatieproces met de juiste software
Laat afdelingen en medewerkers op een soepele manier samenwerken aan facturatie. Dat doe je door te kiezen voor de juiste facturatiesoftware en slimme koppelingen. Zo heb je inzicht en controle op alle onderdelen van het factuurproces: van factuur tot het automatische debiteurenbeheer. Met een boekhoudkoppeling bespaar je flink wat tijd op je boekhouding. Of koppel met Mollie en laat klanten moeiteloos betalen. Lees verder en ontdek meer over de mogelijkheden van Yoobi en waar je op moet letten in het kiezen van facturatiesoftware.

4 tips om het nieuwe jaar goed te beginnen
Een goed begin is het halve werk. Daarom geven we 4 tips om het jaar goed te beginnen.

Yoobi ontwikkelt door!
Vanaf 23 juni is de verbeterde Onkostenmodule beschikbaar, met nieuwe functionaliteiten waardoor deze module nog handiger werkt. Ook wordt het mogelijk om automatisch standaardrapporten te delen én werken we aan een volledige nieuwe Inkoopmodule. Lees meer in dit blog.

De 7 ingrediënten van mobiel CRM
Maak klantinformatie altijd bereikbaar en actueel, met mobiel CRM. Lees hier alles over de functies van onze app.
.webp)
Hoe uren- en verlofsoftware de salarisadministratie vereenvoudigd
Uren- en verlofregistratie wordt gezien als een bijzaak waar organisaties zo min mogelijk tijd aan willen besteden. Dit is gek, want naast dat het ontzettend belangrijk is levert het kiezen voor goede uren- en verlofregistratiesoftware juist alleen maar voordelen op. Het minimaliseert fouten, bespaart tijd én stroomlijnt processen.

5 vragen aan onze nieuwe Inside Sales Specialist Rickey
We hebben een nieuwe Inside Sales Specialist! Rickey is bij ons begonnen en gaat zich naast het helpen van potentiële nieuwe klanten ook bezighouden met relatiebeheer. De kans is groot dat je hem vroeg of laat treft. Wij zijn blij met zijn komst!

Nieuwe functionaliteit in Yoobi: controleer zelf of e-mails zijn ontvangen
Stuur jij e-mails vanuit onze software? Dan hebben we goed nieuws! Binnenkort is het mogelijk om zelf te zien of een e-mail is ontvangen. Zo heb je altijd inzicht of facturen, offertes en andere belangrijke e-mails zijn aangekomen. Is dit niet het geval? Dan onderneem je direct actie door, bijvoorbeeld, het e-mailadres aan te passen en opnieuw te verzenden.

5 vragen aan onze nieuwe Customer Care Specialist Annehil
Yes! Uitbreiding binnen onze Customer Care Team. Begin april is Annehil bij Yoobi begonnen als Customer Care Specialist. Wie weet beantwoordt Annehil binnenkort wel jouw supportvraag over urenregistratie, facturatie, verlof of 1 van onze andere modules. Welkom Annehil!